joi, 22 ianuarie 2009

manele

Update 9 Februarie
Florin Peste si Diana - Cu tine 2009 (Nicu Avram Remix)
Copilu De Aur & Kristyana - Frate 2009 (New Live)
Copilu De Aur & Kristyana - Dusmani 2009 (New Live)
Florin Salam - Am baietii de elita 2oo9 [ExcluSiv]
Stefan De La Clejani - Hai Zana Mea [Exclusiv][Originala]
Copilu De Aur & Bogdan Artistu - Reggheton 2009 (New Live)
Copilu De Aur & Artistu - Sefu Meu, 5 Minute 2009 (New Live)

Update 8 Februarie
Alex de la Targu Jiu - Eu ma joc cu banii (Versuri Nicolae Guta)
Alex de la Targu Jiu - Va spun cinstit
Viorica si Ionita de la Clejani - Tirli Dond ale 2009 (Originala)
Juke Copilu Minune - Tu Iubire [Originala][Exclusiv]
Romica si Iuliana & Ionut Monenciu si Dorin - Mai Badita , Mai Ilie 2009 [Exclusiv]
Romica Stefan & Ionut Monenciu - Sfanta-I Seara De Craciun 2009 [Exclusiv]
Florin Salam - Live (Originala Album Fara Limita )(Exclusiv)

Update 7 Februarie
Brandy - Sa Nu Ma Cauti Niciodata 2009
Florin Salam - Joaca tare nunta mare 2009
Brandy - Sa Nu Ma Cauti Niciodata 2009
Copilu De Aur - Of, Of lumea asta L!ve (New 2009)
Copilu De Aur & Artistu - Daca Viata Mea L!ve (New 2009)

Update 6 Februarie
Nicolae Guta - Se marita fata mea [Exclusiv]
Florin Salam & Mr.Juve - Oare ce s-ar intampla [Exclusiv][Originala]
Copilu De Aur & Artistu - 10 Vieti L!ve (New 2009)
Copilul de Aur - Te iubesc si toata lumea stie L!ve (New 2009)
Copilul de Aur - Imi iubesc parintii mei L!ve (New 2009)
Nicolae Guta & Nicu Paleru & Adriana Antoni - Lacrimi de parinte [Album FuLL]

Update 5 Februarie
Hai la Bairam 2009 ( Original CD )
Copilu De Aur - De Ce-mi Faci Amare Zilele L!ve (New 2009)
Copilu De Aur - Dintr-o Mie De Prieteni L!ve (New 2009)
Copilu De Aur - Lasa Lumea Ca Sa Vada L!ve (New 2009)
Copilu De Aur - Lumina Ochilor Mei L!ve (New 2009)

Update 4 Februarie
Denisa - Inima , Inimioara mea iti voi darui (Reaggeton) Super
Copilu De Aur - Am Si Bani Am Si Putere L!ve (New 2009)
Copilu De Aur - 5 Minute, Dubai L!ve (New 2009)
Bogdan Artistu - Mare, Mare Talent Are L!ve (New 2009)
Nicolae Guta si Oana - Tare as vrea 2009 Super
Nek & Claudia , De Marco & Di Gianno - Poate tu nu stii 2009 Super
Florin Peste & Diana - Noi Doi 2009 Super
Cristian Rizescu & Play Aj - Prietenii Mei 2009 Super

Update 3 Februarie
Nicolae Guta , Genove & Play Aj - Tare bine (Remix 2009)
Brandy - Pe tot globul 2009
Damany - Ia-ma langa tine 2009
Mihaela de la Galati & Dj Sebi - Frate fratiorul meu
Marius de la Focsani & Dana - Ramai cu mama ta 2009
Live Sorinel Pustiu - Hai Dupa Mine

Update 2 Februarie
Live Ionut Cercel - Bate Bate Bate Tarabanele
Live Denisa - Mama Ce Le Ai ( La Bahmuteanca )
Live Dan Armeanca - Mor De Ochii Tai ( La Bahmuteanca )
Live Dan Armeanca - Daca Tu Esti Hot Cu Mine ( La Bahmuteanca )
LIVE Adi Caval - MalaieziaLIVE Babi Minune - Refren State
Live Babi Minune - Criza MondialaBabi Minune - Bate Cubanezele

Update 1 Februarie
Copilul de Aur - Se injura la telefon cu cei de la SIMPLU
Damany - Ya-ma de langa tine 2009
Mariu de la Focsani & Dana - Ramai cu mama ta (Hai la Bairam 2009)Brandy - Daca Vrei Sa Faci Banii [originala]
Brandy - Azi E Ziua Mea Live 2009 [originala]
Brandy - Pachete De Bani [originala]
Brandy -- Haide La Dans [originala]
Brandy - Cu Ea Cu Ea Live 2009 [originala]
Brandy - Pe tot globul 2oo9 [ORIGINALA]
Viorica Si Ionita De La Clejani - Poteceaua Din Padure
Viorica Si Ionita De La Clejani - Cand Eram In Viata Mea
Viorica Si Ionita De La Clejani - La Bolintinu' Din Vale
Viorica Si Ionita De La Clejani - Dor De Mama
Viorica Si Ionita De La Clejani - Iubirea
Viorica Si Ionita De La Clejani - Pe Drumul Care Merg Eu

Update 30 Ianuarie
Liviu - Eu te iert ( Hai La Bairam 2009 )
Diana & Florin Peste - Asta sunt eu
Live Nicolae Guta - Barbat de calitate 24 de karate
Nicoleta Guta & Mr.Juve & Don Genove - Daca ai fi o stea pe cer
Nicolae Guta , Don Genove , Beny & Play AJ - Tare Bine [ORIGINALA][ExcluSiv]
Adriano & Catalin Arabu - Am Scris Numele tau Pe O Floare De Mai [Originala]
Florin & Madalina - Te port in gand (Hai la Baieram 2009 Album)
Florin Peste Prezinta - Etno Duete 2009 ( Original )

Update 29 Ianuarie
Nicolae Guta & Oana - Tare as vrea ( HIT 2009 Originala )
Live Dan Armeanca - Inima Mea E De Leu
Adi de la Valcea - Cine-i ca mine
Dan Armeanca & Elis - Daca tu esti hot cu mine
Denisa - Ah ce mama am avut ( Remix 2009)
LIVE Florin Salam - Program Salam Sectorul 5
Live Florin Salam - Vreau sa auda barosanii mi-am luat casa la Miami
Marguerita, Viorica & Ionita de la Clejani - Tirli Dond 'ale ( Originala CD )

Update 28 Ianuarie
Costin & Liviu Pustiu & Florin Salam - Ma Gandesc Si Plang
Florin Peste Si Play AJ - Femeile 2009 Remix
Geo Giovanni - Osenii si morosenii
Live Adrian Minune - Nu Sunt Vorbe La Misto
Costi Ionita & Florin Salam- Inimioara mea plange pentru tine
Marian Spaniolu - Ai valoare si atragatoare
Toni Storaro - Unikat DJ Sako Re-Edit
Live Nicu Paleru - Jaga Jaga
Andrea - Vsichko mi dai
Elie - Arabic reggaeton (Dub Mix) ( Super Tare )
Fernando de la Caransebes - Sunt smecher de Caransebes ( Funny )
Fernando de la Caransebes - Vlad Tepes (Funny)
Florin Salam - Asta-i nunta imparateasca ( Originala CD )
Nicoleta Guta - Inca mai tin la tine
Instrumental - Turcesc Mix

Update 27 Ianuarie
Babi Minune - Sistem Din Caraibe
Florin Peste & Laura - Am sa te fur ( Originala )
Babi Minune - Astazi Soarele Apune (Promo)
Denisa - Vreau sa intelegi ca te iubesc (ORIGINALA) (Super)
Nicoleta - Seara cand ai plecat (ORIGINALA) (Super)
Sorinel Pustiu - Combinat Cu Shakira (Live 2009)
Sorinel Pustiu - Dar M-as Duce Pe O Carare (Live 2009)

Update 26 Ianuarie
Adrian Minune - Noaptea Se Lasa Mereu (Live 2009)
Florin Salam - In Visul Meu Eu Am Vorbit Numai Cu Dumnezeu (Live 2009
Florin Salam - Tortul (Live 2009)
Florinel si Ioana - O viata am cautat
Sorinel Pustiu - Am Avut Slugi Si Valeti (Live 2009)
Adrian Minune - Instrumentele La Maxim (Live 2009)
Nicolae Guta & Denisa - Orice lacrima de-a mea
Nek , Claudia De Marco - Nu ma cunosteai
Nicolae Guta si Mioara - Inima-mi spune sa te las

Update 25 Ianuarie
Fernando de la Caransebes - Vlad Tepes (Funny)
Narcisa Moisa - Tigane tu ai amanta [Tv rip]
Adrian Minune & Selciuc - Of Ce Lume Rea , Are Are Tatze Si Picioare [ Nutulica ] [by dan parfum]
Florin Pustiu & Mr Juve - Bem toata noaptea (Tare Piesa !!)
Babi Minune - Sistem din Caraibe [No Promo] (Vocal Version)
Marguerita, Viorica & Ionita de la Clejani - Tirli Dond'ale [Originala] [2:03!]
Nicoleta - Seara cand ai plecat 2009 (Originala CD)

Update 24 Ianuarie
Babi Minune - Astazi Soarele Apune (Promo)
Denisa - Vreau sa intelegi ca te iubesc (ORIGINALA) (Super)
Nicoleta - Seara cand ai plecat (ORIGINALA) (Super)
Sorinel Pustiu - Combinat Cu Shakira (Live 2009)
Sorinel Pustiu - Dar M-as Duce Pe O Carare (Live 2009)

Update 23 Ianuarie
Adrian Minune - Noaptea Se Lasa Mereu (Live 2009)
Florin Salam - In Visul Meu Eu Am Vorbit Numai Cu Dumnezeu (Live 2009
Florin Salam - Tortul (Live 2009)
Florinel si Ioana - O viata am cautat
Sorinel Pustiu - Am Avut Slugi Si Valeti (Live 2009)
Adrian Minune - Instrumentele La Maxim (Live 2009)
Nicolae Guta & Denisa - Orice lacrima de-a mea
Nek , Claudia De Marco - Nu ma cunosteai
Nicolae Guta si Mioara - Inima-mi spune sa te las

Update 22 Ianuarie
Marius de la Focsani - De ce te-am ales 2009
Nicolae Guta - Cine Te Iubeste
Mihaela De La Galati & Sebi Suflet De Tigan - O Tiganca Si-Un Tigan
Catalin Arabu - Azi A Cazut O Stea
Live Florin Salam - Ru pa tu pa tu percutie 2009
LIVE Sorin Copilul de Aur - Mai rar barbat ca al meu
Liviu Pustiu & Florin Salam - De Ce Ma Chinuiesti Mereu ( House Remix )
Ternipe - Muro shavo kiki ( Tiganeasca rupe stilu )
Mary - Taci si asculta-ti inima
Petrica Cercel - Tanar vreau mereu mereu sa fiu
Live Copilu De Aur - Fata Mea Selena Mea
Nicolae Guta - Locul 1 sunt doar eu ( Remix 2009 )
Corado - O lacrima Super
Dj Saracu Stuttgart - Manele Mix Ianuarie 2009 [part.1]
Dj Saracu Stuttgart - Manele Mix Ianuarie 2009 [part.2]

Update 21 Ianuarie
Pokemon Band - Tiganeasca Instrumentala
Super Instrumentala - Reggaeton
Fernando - La Bula La Poarta
Florin Salam - La Inima Mai Ars Remix 2009
Florin Salam - Parfum De Femeie
Florin Salam Si Sorinel Pustiu - Cine Sa-Mi Creada Durerea
Instrumental Turcesc Mix 2009
Nyno & Beto - Ce sa-i spun
Carmen Serban & Nicolae Guta - Ceas De Aur Am Sa-Ti Dau
Vali Vijelie & Elis Armeanca - Eu Stiu Care E Mersul 2009
Daniela & Liviu Mititelu - Sa-Mi Dai Un Telefon (Slow Remix) 2009
Florin Salam - Am Norocul Scris In Frunte Remix 2009
Instrumental Turcesc Remix 2009
Live Florin Salam - De Mic Cand M-Am Nascut
Live Florin Salam - Georigana
Live Florin Salam & Adrian Minune - Sunt Cel Mai Luxos Barbat
Liviu Pustiu & Florin Salam - De Ce Ma Chinuiesti Mereu (HOUSE REMIX)
Marius Babanu - Mazo 2009
Mr Juve - Beau Si Petrec (Party Remix) 2009
Nicolae Guta & Liviu Pustiu - Dragostea Adevarata (Hit)
Nicolae Guta & Liviu Pustiu - Frumoasa Mea , Eu Te-Am Iubit
Nyno Si Beto - Sunt Periculos
Live Florin Salam & Adrian Minune - Explozie 2009
Adrian Minune - Flacarica si cu State
Dan Armeanca - Hai Veniti La Dans
Fernando De La Caransebes & Roxy- Gainutza Iti Tai Ciocu
LIVE - Florin Salam - Asta-i nunta imparateasca ( La Turnu Magurele)
Live Florin Salam - Asta-i Nunta Number 1 , Canta Salame Si Mie
Live Florin Salam - I love You
LIVE Florin Salam - Ne Spune Lumea Tigani Dar Avem Marci Si Dolari
Live Florin Salam - Raggaeon ca la spectacol 2009
Live Florin Salam - Tatal Meu Este Boier
Live Florin Salam & Adrian - Lautarii No1 este Adi si Salam
Download Selectia Full

Update 20 Ianuarie
Dosta Manele 2008
Ionut Cercel - Cheahorie
Mili De La Timisioara - Vo Ma Relma
Nicolae Guta - Me Sam Ran Pa Chivalo
Nicolae Guta - Sima Chere Doi Ceia
Violeta - Bahtali
Baby Minune - OF DEVLA SO CHEROOM
COPILUL & RUDY - BARI CHUKA
Costel Ciofu - Si Mam But Love
Dan Armeanca - Kan Marau La (Dan Armeanca)
Dorin Covaci - Da Me Mamo Pan
Elis Armeanca - Tra Stau ( Tiganeste )
Formatia Dan Bursuc - Imnul Europei
Download Album Full